Site içeriğinin kopyalanması engellenmiştir. Site içeriği telif hakkına sahip olabilir.

AKUPUNKTUR KODLARI

1. Tüm hastalıklar hücreler arası sıvıda (matrix); “oksijen azalması ve atık madde birikimi” sonucu sempatik sinir uçlarının elektriksel uyarım ve iletisinin bozulması ile başlar ve kronikleşir.

Akupuntur New Code duygu davranış bozukluklarını hastalıklarınızla beraber tedavi eden yeni sistemin adıdır.

Öfke, öfke patlamaları, depresyon, manik depresif, korku, endişe, takıntı, aşağılık komplexi, üstünlük komplexi, temizlik hastalığı, hastalık hastalığı, herşeyi kontrol etme duygusu, kendine acıma, umutsuzluk, şiddet meyli, panik atak, kendini feda etme, ağlama krizleri vb. Akupunktur New Code sistem ile tedavi olabilir.

Karaciğer yağlanmaları, safra kesesi hastalıkları, ülser, gastrit, reflü, gaz, çarpıntı, kabızlık, nefes darlığı, astım, allerji, kansızlık, el titremesi, idrar kaçırma, ağrılı sendromlar, eklem kireçlenmeleri, artroz,artrit, nöropati ınsülin direnci, Diabet komplikasyonları, ödem vb. Akupunktur New Code sistem ile tedavi olabilir.

Akupunktur noktaları kas, doku ve organları saran fasya kılıfının deriyle ağızlaştığı yerlerdir ve fasya içindeki tubuller ile iletiyi vegetatif sinir sistemine aktarırlar.

Hangi duygu, davranış ve hastalıklara sahipsiniz? Hangi hastalıkların risklerini taşıyorsunuz? Bir sonraki sayfada bulabilirsiniz?

“AKUPUNKTUR KODLARI” için 2 yorum mevcut:

1. Yıllardır kronik astımım var ve her ortamda öksürük krizi geçiriyorum dr sevda Hanim New codes sistemle 10 dk içinde öksürüğü kesti ve nefes almam düzeldi çok teşekkür ederim sizlere

1. Astım,kronik larenjit, faranjit new codes sistemle düzelebilir hastalıklardır. İlaçsız ve sadece frekans ayarları ile onarılabilir ve vücuttan kalıcı olarak yok edilebilirler. Teşekkür ederiz Melek hn.