Site içeriğinin kopyalanması engellenmiştir. Site içeriği telif hakkına sahip olabilir.

Ozon Sauna

Ozon sauna; ozonun özel tasarlanmış sıcak buharlı kapalı kabinde cilt yoluyla verilmesi işlemidir.

Ozon sauna terapisini sadece hasta kişiler değil sağlıklı olan kişiler de sağlıklı durumun devamını sağlamak amacıyla yaptırabilir. Ozon sauna terapisini her yaştan her gruptan insan uygulayabilir.

• Detoks
  • Zayıflama
  • Selülit
  • Ödem
  • Varis
  • Ağrı tedavilerinde
  • Cilt güzelliği için kullanılır.

Ozon sauna terapisinin yararları:

1. Lenfatik sistemi hızlandırarak detoks etkisi sağlar.
  2. Lenfatik sistemin hızlanmasıyla enfeksiyon yapıcı yabancı maddeler atıldığı için hastalıklardan korur
  3. Fazla ödemlerin atılmasını sağlayarak zayıflamada etkili olur
  4. Metabolizmayı hızlandırarak kilo verdirir.
  5. Kan dolaşımı hızlandığı için selülitler azalır.
  6. Kan dolaşımı hızlandığı için varisler yok olur
  7. Kan dolaşımı hızlandığı için cilt güzelleşir
  8. Kan dolaşımı hızlandığı için eklem ağrıları azalır
  9. Romatizmal hastalıklar da çok rahatlatıcıdır.
  10. Yaşlanmayı geciktirir
  11. Stres-gerginlik-sinirlilik halleri kaybolur.

Cildin altında bulunan kan, damar, yağ doku ve lenf damarlarına giren oksijen vücudun daha sağlıklı olmasını sağlar. Lenf damarlarına giren bol oksijen ile vücutta dolaşım ve taşıma işleri hızlanır böylece vücuda zararlı bütün toksinler, atık maddeler, ödem, virüs, mantar, bakteri ve vücuda zararı olan bir çok madde vücuttan dışarı daha hızlı ve çok atılır. Kana geçen bol ve daha yüksek enerjili oksijen ile kan değerlerinin kalitesi artırır, bu daha sağlıklı ve enerjik hissedilmesini sağlar.

•  Kan dolaşımı dolayısıyla metabolizma hızlandığı için vücut daha fazla enerji yakar dolayısıyla kişi daha hızlı zayıflar.
  • Metabolizma hızlandığı için yağ yakım işlemi de hızlanır.
  • Bütün dolaşım sistemleri hızlandığı için vücudun insülin direnci kırılır ve kan şekeri dengesi düzelir dolayısıyla açlık krizleri yaşanmaz.
  • Beyne ve sinir sistemlerine bol oksijen gittiği için stres, endişe, kaygı azalır, psikoloji mutlu olur ve sürekli atıştırma kaçamakları daha aza indirgenir.
  • Ozon sauna terapisinin zayıflatıcı etkisi normal sauna etkisinden tam 7 kat fazladır. Çünkü ozon saunada normal saunadan çok daha fazla buhar ve ısı verilmektedir.
  • Ozon saunada tek seansta 250-450 kalori harcanmaktadır. Ozon sauna uygulamasının haftada 2-3 kere 20-30 dakika süre yapılması tavsiye edilmektedir.

Ozon sauna terapisinin hiçbir yan etkisi yoktur. Sıcaktan bunalan kişilere daha az ısı ya da süre azaltılabilir.