Site içeriğinin kopyalanması engellenmiştir. Site içeriği telif hakkına sahip olabilir.

Sürdürülebilir sağlık yöntemleri

Hedef: Vücut algoritmasını doğru endikasyonla yeniden yazıp fiziksel ve ruhsal sağlıkta yeni bir sen yaratmak

• Hücreyi onaran
  • Dolaşımı iyileştiren
  • Sinirlerin iletisini yeniden düzenleyen
  • Psikolojiyi dengeleyen
  • Kan biyokimyasal normalleştiren
  • Kısacası vücudun metabolik fonksiyonel süreçlerinin yeni baştan YAZILIMINI yapan REJENERATİF tedaviler bütünüdür.
  • Sürdürülebilir sağlık kişiye özel İNSANI BÜTÜN OLARAK TAMİR EDEN tedaviler kombinidir.
  • Modern tıp – Geleneksel tıp ve Doğal tıp 3′ lü kullanımı söz konusudur.
  • OTONOM (VEJETATİF) SİNİR SİSTEMİ, fasya, dolaşım, tüm hücre ve dokuların hep beraber rejenerasyonu (onarımı) planlanır.
  • Sürdürülebilir sağlık: vücuttaki biyokimyasal süreçleri normalleştirmek için gereken mineral, vitamin desteklerini ve ayrıca Schüssler tuzlarını kullanır..
  • Sürdürülebilir sağlık ile kilo, ağrı, enflamasyon, yaşlanma yönetimi sağlanır.
  • Sürdürülebilir sağlık: VSS (Vejetatif Sinir Sistemi) ileti dengelenmesi sağlar, 500.000 km lik sinir ağı haberleşmesi Laser Frekans – Resonans tedavileri ve fasyal ozon enjeksiyon  tedavileri ile düzeltilir. Otonom sistem iyileştirilir.
  • Sürdürülebilir sağlık: Fibromyalji gibi kas tetik noktalarının çözülmesini sağlar.
  • Sürdürülebilir sağlık DERMAL ANTİAGİNG TERAPİ desteği de sağlayarak sağlıklı, dinç ve güzel bireyi hedefler.
  • Beden, zihin, ruh ve kalbi aynı anda iyileştirmek amaçlıdır.

Aşırı kilo, yaşlanma, kronik hastalık ve psikolojik hastalıkların, tedavilerini bütün olarak sağlayan  terapiler kişiye özel planlanır. Koruyucu önleyici terapiler ile de desteklenir.

• New Codes tekniği Sürdürülebilir sağlık için kullanıldığında 4-5 seans sürer başarı ve kalıcılık oranı çok yüksektir.
  • Diğer sayılan terapiler farklı seans sayılarına sahiptir ve farklı aralıklarda tekrarları gerekir.

Ayrıntı ve yorum bırakmak için lütfen tıklayınız.